Jaren geleden kochten we ons eerste huis; een mijnwerkerswoning in Zuid-Limburg. Het was gedateerd en alles kraakte en piepte.
Na een enorme verbouwing van 2 jaar was het bijna klaar; nieuwe indeling, elektra vervangen, isolatie aangebracht, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, enz.
En toen gingen we weer verhuizen. We besloten vóór verkoop nog gauw wat muren te witten, kozijnen te schilderen, en de voortuin op te knappen. Alles om te zorgen voor een goede eerste indruk, want die maak je maar één keer.
De foto’s werden gemaakt, er kwam een bezichtiging, en ja hoor, meteen verkocht. En met een mooie winst.
Dat was fijn, want dat konden we weer in ons nieuwe huis investeren.
De jaren daarna woonden we achtereenvolgens in 4 instapklare huizen in 4 verschillende delen van het land. Tot het toch weer ging kriebelen. En dus wonen we nu wéér in een klushuis. Een nieuwe indeling, elektra vervangen, isolatie aangebracht, nieuwe keuken, …
Toen ik hoorde van de Opleiding Verkoopstyling hoefde ik niet lang na te denken. Dat paste precies bij mij. Na mijn opleiding bij “House of KIKI” ben ik 4 jaar geleden mijn bedrijf KIJK-verkoopstyling begonnen. Omdat de meeste verhuizingen beginnen met opruimen heb ik daarbij de opleiding Professional Organizer, ofwel Opruimcoach, gedaan bij “De Huishoudcoach” Els Jacobs.
Verkoopstyling en organizing zijn een ideale combinatie. Ik help verkopers met het opruimen van hun huis én met de styling voor de beste presentatie op Funda en bij bezichtigingen.